Translate

среда, 11. фебруар 2015.

Stomak, grlo i zubobolja

    Al sam se naručkala 'rane sad sam pravi ženski čovek. :O Ćopaš, klopaš pa te boli trba. Avaj, zar još uvek traje period krkanja iako su praznici prošli?
Samu sebe demantujem, u prethodnom post-u sam pisala baš o prejedavanju i da ne treba da kukamo kad se pretovarimo ali eto, drugo nemam šta da kažem trenutno sem da sisam Neo-angin i da čekam da me prođe grlo.
Koristim još jednu metodu recepta: ,,Da ti grlo ozdravi začas" i ide ovako:

*Sipate u čašu od 300mil mlaku ili hladnu vodu;
uzmete kesicu sode bikarbone;
sipate beo sodin prah u čašu i mutite, mutite, mutite dok vas ne zaboli ruka.
Zatim time ispirate bolesno grlo.
Ne zaboravite da sadržinu ispranog grla pljunete u wc šolju, nemojte nikako da pljujete po sudoperi, pobogu razbolećte ukućane sem ako niste samac. A i tada, nije higijenski.

Koja sam ja lenština pa to nema nigde. Treba da idem kod zubara ali me eto mrzi i smara i opet dolazim u situaciju da se pribojavam da ne izgubim zub a i nije da to nije u modi u našoj Srbiji.
Skoro sam čitala neku statistiku da je više od polovine našeg stanovništva krezavo tj. da nema pola zuba u ustima. Ipak, neka hvala ne želim da se ubrajam u tu grupu a i radi se o kecu i dvojki.
Ako iko ima super, super zubara, da nije skup, da ima laku ruku i da ne drži psa u ordinaciji neka ostavi u kom, biću mu prezahvalna!

Za danas bi bilo dobro da se trgnem u inat sivilu našeg vremena i da ojačam unutrašnju energiju puštanjem neke super cool pesme koja će me razdrmati.

Do sledećeg posta: ,,JA mogu, JA hoću, JA uspeću"


Нема коментара:

Постави коментар