Translate

субота, 14. фебруар 2015.

Jel se sveti Trifun zvao Valentin ili je obrnuto?

           Dragi moji danas je Dan svetog Trifuna kao i čuveni Dan zaljubljenih. Skeptici koji Dan zaljubljenih mrze i ne mogu da smisle da postoji neki zvanični dan ljubavi, mogu da hejtuju do mile volje, mi zaljubljeni ćemo i dalje priređivati našim partnerima slatke radosti na 14-ti februar kao što to radimo s vremena na vreme.
Znate, nemaju svi parovi običaj da svoju drugu polovinu iznenađuju i priređuju im nezaboravne momente eto onako iz dosade ili ljubavi. Ovaj praznik je za te nemarne duše koje su sebične ili jednostavno nisu romantici niti ljubavni fanatici.
Oda svetom Trifunu, inače iscelitelju ali oda i danu ljubavi koji nas podseća na neke zaboravljene momente i stvara neke nove uspomene. Ura za crvenu boju, donji veš i bombonjere u obliku srca!

Ura za ljubav, za ovo sunce koje sija i ura za nas koji se volimo i koji ćemo to nastaviti da radimo! Veliko hvala Kupidonu iako ne postoji i hvala danu ljubavi iako je isprana priča.
Svi volimo da pobegnemo u maštu i ostanemo tamo neko vreme, kupujući poklon voljenoj osobi  za 14-ti februar i verujući da se na taj dan svi ljube, vole, maze i paze.

Živeli mi i veliko ura za to! Nadam se da ćete lepo provesti ovaj dan sa onim koga volite i da ćete bar večeras otploviti u dubine intime i zaboraviti na sve što vas muči.

Ljubite se dragi moji i ne zaboravite: ,,JA mogu, JA hoću, JA uspeću"

Srećan vam Dan ljubavi <3



Нема коментара:

Постави коментар