Translate

уторак, 10. фебруар 2015.

Što je danas siv dan ali je ipak dan

   Ovih dana se vreme smenjuje kao da je na nekom ludom ringišpilu pa mu se baš zavrtelo od vožnje, znam da nama ljudima jeste. Čas sunce, čas sneg, čas kaput, čas jakna. Nemoguće nešto.
Užasno me boli glava a i grlo počinje da me zeza. To mi se ne sviđa nimalo jer mi ide rođendan i ne želim da budem bolesna na taj dan ali... 
Glup neki period ljudi moji ali šta ćemo, mora da se živi zar ne?

Patetika, suze, hladne ruke, podočnjaci, nervoza, guranje po prevozu i napetost u vazduhu, takva je atmosfera u našem belom gradu. 
Prošli su praznici i svi oni lampioni koji su nas radovali su skinuti i čekaju neku od sledećih novih godina.
Rešila sam da razvijem odbranu od negativnih misli. :)

*Ponavljaću u sebi: ,,Dobro sam, dobro sam, dobro sam..." i biću dobro!

Sve negativne strane i situacije imaju i one dobre:


,,Pojela sam previše."- jesi ali si sita.
,,On ima drugu."- ima što znači da i ti imaš drugog.
,,Moj život je dosadan."- možda ali si živ/a.
,,Nemam šta da obučem."- imaš, samo si razmžen/a.

Sve negativnosti treba da ostavimo iza nas, pogledajmo one pozitivne. Možda nemam najnoviji mobilni telefon ili nemam cipele od 2,000.00 eura ali imam preko čega da se javim i imam šta da obujem. Nažalost, postoje osobe koje to nemaju ili ne mogu. 

Raduj se životu, proširi vidike, budi ushićena i voli ljude oko sebe!
Obriši suze, stavi osmeh i pojačaj muziku, sve ima svoje.

Eto mene je glava prošla pisajući ovaj post, šake mi jesu ledene ali neće biti zadugo jer uskoro postavljam post i krećem da đuskam. :)


Do sledećeg dana, dragi moji ,,JA mogu, JA hoću, JA uspeću!"

Нема коментара:

Постави коментар