Translate

среда, 11. фебруар 2015.

Super cool poklon za Dan zaljubljenih

      Drage drugarice,
bliži se Dan zaljubljenih i sigurno ,,lupate glavom" šta biste mogle da poklonite svom dragom dečku, vereniku, suprugu...
Sto puta ste mu kupile medu, zeku i ostale plišane igračkice,
zilion puta vam je rekao da napamet zna sve posvete sa srca koja ste mu poklonile;
bokserice sa škakljivim porukama ima na gomile a
majice su suviše prost poklon za super ljubavni praznik kakav je Dan zaljubljenih.
Moja ideja (koju sam drugom prilikom) pripremila mom dragom ludačiću ga je oduševila, raznežila i nasmejala.
Sve što vam je potrebno je sledeće:

-jedno jaje;
-deblja igla;
-papiric i hemijska olovka.

Plan je sledeći:
dan-dva pred Dan zaljubljenih, uzmete jaje, probušite mu jedan od vrhova debljom iglom. Stavite naopačke u šolju ili čašu i pustite da ceo sadržaj iz jajeta iscuri.
Zatim operete jaje tj. ljusku od jajeta.
Ostavite da se osuši zbog toga se to i obavlja dan-dva ranije da bi jaje i iznutra bilo suvo.

Sledeći korak je da na malenom papiru napišete poruku, stihove za dragog i da pažljivo papirić ubacite kroz rupicu koju ste napravili debelom iglom.
Jaje možete ofarbati temperama, ukrasiti kako vama odgovara. Ja sam svoje izljubila crvenim karminom jer nisam imala tempere a ni vremena za igru.
Jaje možete staviti gde god želite, možete ga staviti npr. na sto i pored napisati poruku: ,,Razbij me".

Veoma kreativan poklon koji nikoga neće ostaviti bez osmeha i koji je pritom skoro pa besplatan, samo je potrebno malo vremena i sjajna zabava.


To je moje jaje tj. ljuska od jajeta. 
Nadam se da sam bila od pomoći, do sledećeg posta: ,,JA mogu, JA hoću, JA uspeću"

Нема коментара:

Постави коментар