Translate

уторак, 10. фебруар 2015.

Napiši (kaži) nešto o sebi

 Ne želim da započnem onako klasično: ,,Zdravo, ja sam", ili ,,Hi, moje ime je", ima brdo i dolina tih varijanti iz klinačkih leksikona.
Sećate se, jel da? Omiljena boja, omiljena hrana, imaš li simpatiju i zilion veoma ličnih pitanja. Šta te briga koja je moja omiljena boja, nije to nešto što će spasiti planetu od zagađenja ili će nahraniti jadnu decu iz afričkih i ostalih civilizacija? Neće. Hoće li pomoći vlasnici/ku leksikona da me bolje upozna? Neće, sem ako sam vlasniku leksikona simpatija pa želi da ugleda svoje ime u mom delu: ,,Sviđa mi se...?"
Ne, ne ide to tako...Ali ajde, još jedan upis, neće mi škoditi, zar ne...

Ime: Ana
Godina rođenja: 15.02.1990. (zapravo ove nedelje mi je 25 rodj. Aha, 25!)
Mesto rođenja: Beograd

Da, to sam ja


Omiljena hrana: trenutno slane palačinke;
Omiljeno piće: belo vino i djus
Omiljena boja: ha, tirkizna i ljubičasta



Srednja škola: Trgovačka, Beograd
Fakultet: ne
Hobi: čitanje kvalitetnih knjiga, pisanje istih, muzika, pevanje, ljubljenje, vežbanje


Omiljena glumica: Meryl Streep, Milena Dravić, Branka Katić
Omiljeni glumac: Jake Gyllenhaal, Ryan Gosling, Miodrag Petrović Čkalja, Nebojša Glogovac, Miloš Biković
Omiljeni film: ,,Notebook", ,,Titanic", ,,Tre metri sopra il cielo", ,,Munje", ,,Varljivo leto '68", ,,Balkanski špijun", ,,Montevideo", ,,Zona Zamfirova"



Omiljeni pevač: %
Omiljena pevačica: %
Omiljena grupa:%
Omiljena pesma: ima ih dosta ali neke od njih: ,,To the moon and back", ,,Dozvola za ljubav", ,,Animals", ,,Como la flor", ,,Real love", ,,Mećava", ,,Don't you remeber", i mnoge druge


Sviđa mi se...: eee, to u nekom od sledećih postova...;)
I za kraj...: nadam se da ćemo se čitati i da ću biti dobra, a verujem da ću ti biti najbolja drugarica. 

Do sledećeg dana, lepo sanjajte i zapamtite: ,,JA mogu, JA hoću, JA uspeću"




2 коментара: