Translate

уторак, 17. фебруар 2015.

,,Poludim li u 25..."

    Dragi moji, pre dva dana sam sa svojim najdražima proslavila svoj 25-ti rođendan. Da, 25! :))) Kako to ide, bilo je ića i pića, muzike, mojih milih i puno pevanja, smeha i đuskanja. Bili su tu: moji roditelji, moj mlađi brat, moj dečko, moja sestra Jelena (koju puno ljubim ako čita a i ako ne čita ovaj moj post), njen dečko, moja tetka sa mužem i klincima, moja sestra Nića, moje komšinice, moje drugarice iz srednje škole... Dve osobe koje mi mnogo znače nisu bile na proslavi, nažalost. Jedna je bila bolesna a druga je daleko, u Švajcarskoj. Obe ih puno ljubim i volim. <3 <3

Eh mili moji, kako godine brzo prolaze zar ne? Prosto mi krivo i pokušavam da ih prigrlim ali mi nekako teško ide. Često se setim svojih dečijih rođendana i osetim tu pozitivu i tu dečiju ushićenost 
i ona nestane jer sam je naravno nekada davno već doživela. Eh naše detinjstvo i spokoj koji ga na krilima  nosi...

Do 23-će godine sam bila radoznala osoba koja je počela da prepoznaje dobro i loše u svom životu, počela sam da ljude razvrstavam po osobinama, po načinu na koji se ponašaju prema drugima kao i prema meni. Počela sam da uviđam odlike koje će me ili privući ka toj osobi ili će me zauvek osloboditi nje.

Toliko sam ojačala u ovim godinama da mi se čini da mi je čitav organizam kameni i da sve što budem poželela da će se ostvariti. Dosta je entuzijazma u vazduhu i osećam se snažnom.
25... Predivan, stabilni broj koji je sada moj i koji će me učiniti ponosnom.
Zagrlila sam ga i hitro idem napred u nove pobede!

Dok je kod mene bila žurka, žurka, naša Srbija je dobila svog predstavnika na ovogodišnjoj Evroviziji. Odličan vokal i osrednja pesma.  
Predsedniku naše zemlje, Tomislavu Nikoliću, je istog dana bio rođendan kada i meni. Srećan rođendan predsedniče! 
Dan zaljubljenih je bio dan pre mog rođendana i bio je veoma, hm, pa nećemo o njemu ok?

Od sutra počinjem da radim a uopšte to ne želim...Mrzi me, ne želim da se otreznim. Hahaha, celo veče sam (na svom rođendanu) pila Kajsovaču pomešanu sa đusom, misleći da je vodka. 
Napomena: alkohol je štetan po vaš organizam i nikako nikada nemojte da pijete. 

Do sutra, ,,JA mogu, JA hoću, JA uspeću"



Нема коментара:

Постави коментар