Translate

понедељак, 9. март 2015.

Pesma o ugušenom životu

         Žensko telo

A koliko njih si imao dosad,
koliko njih ti je mrsilo kosu i
nežno milovalo usne,
darujući suzu na mom nosu, 

moje noći rađajući puste...

A koliko njih ti je dalo 
da im uzburkaš noći, zamotiš um
darujući im svoj ud,
do koliko njih ti je stalo?

A opet ja sam tu,
spremna da me imaš, da te imam,
da te slikam, da te primam
u svoje odaje, kao u svoje dvorove

a ti onda ideš...

A koliko njenih godina i koliko puta
si želeo da mome licu podariš
umornu plavu modricu pokloniš, i jel
onda bitno da li me tako zavoliš?

A jel me zavodiš pčelinji prahu
nad mojim cvetom orošene trave
i bezbroj mrvica krvi i 
nezdrave glave.

A jel sada ovde ležim mrtva
zbog tebe ili zbog sebe,
jačino mojih udova,
jesam li kriva što više nisam živa,

i što kroz tebe prolazim kao utvara?

A ti živiš i ne tuguješ zamnom,
još jedno ugašeno žensko telo,
još jedan osušeni cvet,
pogledaš desno pa levo,

bežiš dalje kroz nežni ženski svet.

A jel znaš da će te zaustaviti,
neka jaka, koja jača je od tebe,
zagrićše te za šaku
i osloboditi se bede.

Nestani zgureni, uplašeni dečače,
plati za sve naše nedočekane sede

i umri. 




Нема коментара:

Постави коментар