Translate

среда, 25. март 2015.

Pitam se, pitam te: ,,Sa koliko godina treba da imam prvog dečka?"

 Blagi poveterac mi se uvlači pod odeću, golicajući mi kožu. Prozor mi je otvoren taman toliko da ulazi po koji dašak vetra. Sedim naslonjena na okvir i gledam kroz njega sve manje prometnu ulicu mog odrastanja. Siva ulica, izgaženi trotoari, sve manje šimšira i drveća. Ipak, stidljivi zraci sunca, lagano se provlače kroz mršave, neuhranjene grane borovog drveta, dok nebo svojim plavetnilom pokazuje širinu svog duha.

*Razmišljam o današnjem prvom pitanju i pokušavam da odgonetnem to osnovno pitanje svake tinejdžerke.*

,,Sa koliko godina treba da imam prvog dečka?"

-Hm... Statistike nam govore poražavajuće stvari, danas se pomeraju granice, ne samo u muško-ženskim odnosima već i generalno u svemu.
Sa koliko godina? Sa 13, 14 ili 17? Možda treba da sačekaš da budeš punoletna, pa da povedeš dečka za ručicu i u šetnju, dok ti tvoja najbolja drugarica priča o njenom ,,prvom putu". A ti tek što si otkrila čari klupe u parku.
*Prvi put sam ,,lupila žvaku" (žargonski naziv za ljubljenje sa jezikom), sa trinaest godina. Imala sam dečka sa kojim sam se smuvala, eto iz radoznalosti i zbog poljupca. Pomalo glupavo sa moje strane, jer opet sve što je prvo i novo lepo je probati sa nekim koga poznaješ duže i u koga si zaljubljena. Ali, trendovi su i tada bili nametnuti na neki način i morala sam to da uradim. Pa Bože moj, moja najbolja drugarica je već bila u dužoj vezi i probala sve ono što mene čeka i šta ću, nije mi dugo trebalo da pronađem ,,žrtvu" koja će mi pokloniti moj prvi poljubac. Mada, možda da mu je bila ,,čast" što me je baš on prvi poljubio ili ga je iskreno bila briga. Nismo se dugo poznavali da bih napravila razliku između ,,oduševljen sam" i ,,svejedno mi je".
Moj prvi poljubac je bio grozota jedna! Toliko bala, toliko te čudne strukture tuđeg jezika u mojim ustima, da su mi oči sve vreme bile širom ovorene. Pretpostavljam, da ni on nije imao pojma šta radi, ali opraštam mu, ipak je to bilo odavno. :) Nemoj da te uplaši moje prvo iskustvo sa tuđim usnama i jezikom, jednostavno tako je bilo meni, ali na primer, jedna moja rođaka se prvi put poljubila sa svojom dugogodišnjom simpatijom kada je imala četrnaest godina i opisala mi je njen osećaj. ,,Kao da se ljubim sa mančmelouom. Eto, toliko mi je slatko kada se ljubim sa Nikolom!" Tako da, nemoj biti obeshrambrena.
Treba da se poljubiš onda kada pronađeš pravu osobu za to. Ništa ne treba da siliš niti da juriš za nečim što je, na kraju krajeva, bitno samo tebi. Osetićeš tu želju i zrelost u sebi kada budeš spremna, ali nigde ne žuri, ceo život je pred tobom, tek ćeš se ljubiti.

,,Kako se pravilno ljubi?"

-Draga moja drugarice, ne postoji napisano pravilo o tome ,,kako treba da se ljubimo", sve je to donekle stvar srca, treninga i osobe sa kojom se spajaš tj. ljubiš.
Najpopularniji je naravno francuski poljubac. To je definitivno najromatičnija tehnika ljubljenja, pogotovo u evropskim zemljama.
Bitno je ne preterivati sa žvaljavljenjem i gutanjem partnera. Trebate se opustiti, i za početak samo se gledajte. Posmatraj njegove oči, njegov nos i njegova usta. Ovo međusobno posmatranje izmamilo vam je stidljive osmehe na usnama.
Nežno pomazi svog partnera po obrazu i obuhvati njegov potiljak svojom šakom. Poljubite se na blic. ,,Na blic" znači poljubac usta na usta, bez jezika. Par puta se tako poljubite, dok vam se usne ne upoznaju. Zatim, polako ubacite jezik u partnerova usta i nežno vrhovima se dodirujte sa njegovim jezikom. Tempo za početak neka bude sporiji a potom ubrzajte.
Voala, naučili ste tehniku francuskog poljupca!

,,Ako možeš, nabroj mi 3 ,,sveta zakona" koje nikada nećeš prekršiti sa momkom?"

-Ovo je veoma zanimljivo pitanje. Sigurno svaka devojka ima neka svoja pravila, a moja tri sveta pravila su:

1. Nikada neću biti ljubavnica iliti druga žena. S obzirom da sam starija, to je neko prvo pravilo. Kada sam bila mlađa to pravilo je glasilo da ja neću njega prva pitati da se smuvamo. Jednostavno je, ja sam dama a on je dečak pa neka me pita ako želi da mi bude dečko.

2. Nikada neću biti sa drugaričinim bivšim dečkom. Definitivno, to je jedna veoma loša ideja i možeš takvom odlukom pogoršati odnos između tebe i drugarice. I na kraju, možda raskineš sa njim nakon par meseci, a sa njom ne progovoriš nikada do kraja života. Nijedan muškarac nije toga vredan.

3. Nikada se neću menjati zbg dečka Takva sam, kakva sam il me voliš, ili ne. Nikada ne bih dozvolila da neko utiče na moje ponašanje, moje odevanje ili na moj izgled. Normalno je da ako se i sama slažem sa kritikom, prihvatim je, u suprotnom ne dolazi u obzir. Sebi sam na prvom mestu.

*To bi bila pitanja za danas, ,,Pitam se, pitam te" sreda.




-Ako bilo koja od vas ima neko pitanje koje je muči, neka mi piše na e-mail: tvojanajboljadrugarica@gmail.com, rado ću odgovoriti u rubrici: ,,Pitam se, pitam te", koju ću pisati svake srede.

Naravno, lajkujte moju stranicu na facebook-u, ako vam se sviđaju postovi: https://www.facebook.com/pages/Tvoja-Najbolja-Drugarica/433520430147271

i zapamtite moje drugarice:

,,JA mogu, JA hoću, JA uspeću"


Нема коментара:

Постави коментар