Translate

субота, 14. март 2015.

Razgovori iz spavaće sobe part II

       

Razgovori iz spavaće sobe part II


Iz bašte drugog kafića zavrišta folk muzika prekidajući intiman razgovor koji je tekao svojim finim tokom između tri drugarice.

,,Ako nastavi ovoliko da se dere, majke mi, otićiću do njih da ih zamolim da prekinu sa tom glupom muzikom. Ne mogu više ovako.", reče Atina.
,,U pravu si, ajde da je ,,Šejn", ali nije, već je tamo neka muzika koja para uši.", ubaci se i Laura.
,,Ja baš volim ovu pesmu: ,,Ako ti sunce ne sija svaki dan, sijaću ti jaaaa!" Tija zapeva pesmu koja je preplavila celu Knez Mihailovu.
,,Ti, zar ne misliš da je pesma pomalo glupa?", zapita je Atina.
,,Što? Sasvim je prosto proširena i vesela, ima super melodiju koja ti se uvuče u mozak i onda je zavoliš."
,,Zavisi u čiji mozak uđe, u mom se baš i ne bi provela dobro.", reče Laura.
,,Atina, zar ne misliš da je vreme da mi ispričate kako i šta ide u pozi 69? Već pada mrak i moram da idem kući, dolazi mi tetka iz Niša."
,,Teta Slavka? Koja je ta žena kraljica, ja ne verujem! Jednom smo se Tija i ja odvalile na nekom koncertu, i kada smo stigle do Tijine gajbe, njena tetka nam otvori vrata. Mi se prepale, sve vreme smo pokušavale da delujemo normalno iako smo bile prepijane. Ona nam se nasmeja i otvori pivo, zatim nam je pričala o svojoj mladosti i dogodovštinama. Šta je sve ta žena carica doživela, to je hit! Može film da se snimio po njoj, kraljina nema dalje.", oduševljeno ispriča Laura.
,,Da, da, ta tetka. Nebitno, i šta mi savetujete?", nestrpljivo upita Tija.
,,Prvo i osnovno pravilo je da budeš sigurna da nema neku polno prenosivu bolest, ipak je danas 21-vi vek i moraš biti obazriva na svakom koraku. Zato ja uvek nosim prezervative sa sobom i uvek imam seks sa dečkom tek nakon 2 nedelje.", ispriča Atina.
,,Dve nedelje?!", upita Laura razgoračivši oči.
,,Da, dve nedelje Lau. Što, koliko ti čekaš?"
,,Hahaha, ja čekam!? Ja ne čekam, devojko, čim mi se ukaže neki dečko s kojim imam sjajnu hemiju, bacam se na posao, neću da čekam. Ako to ne budem uradila odmah, ta iskra i čar mogu da nestanu i onda opet ide suša, a ja baš i nisam letnje dete, razumeš?", ispriča Laura u jednom dahu.
,,Sve je to fino, ali opet moraš da vodiš računa, i to ti ozbiljno kažem. Pitanje je vremena kada ćeš, ne daj Bože, naleteti na nekoga ko nije baš razuman."
,,Hoćeš reći nije razuman kao ja?"Naljuti se Laura.
,,Ne, ali opet, ne smeš sve shvatati ,,zdravo za gotovo".", reče joj Atina.
,,Ej, devojke ovde smo zbog mene i poze 69!", uzviknu Tija. ,,Molim vas, primirite se. Ok, skapirala sam, obavezno je znanje o zdravlju partnera sa kojim želim da probam tu...mmm...pozu, šta dalje?"
,,Bitno je, ali nije presudno. Važna je i hemija, bez nje nema ništa, ja da ti kažem." Laura se isplazi Atini.
,,Lau je u pravu", složi se Atina. ,,Zatim, bitna je atmosfera i stepen predigre."
,,Stepen predigre?", upita Tija.
,,Da, koliko ste daleko otišli u predigri, da li si opuštena, da li zaista želiš to da uradiš sa njim i naravno higijena.", izdeklemova Atina.
,,Da higijena, bravo Atina. Higijena je jako bitna. Najbolje je da se zajedno opustite u jednoj finoj kupki, pa zatim krenete dalje do spavaće sobe... Ili možete i tu da obavite ostatak, sve zavisi od vas."
,,Divne ste zaista, hvala vam što sve to delite sa mnom. Znam da sam pomalo neiskusna ali eto, manjak seksualnih partnera i..." Tiju prekide Laura:
,,Ej, tu smo jedna za drugu, uvek i zauvek. Žao mi je što je Nata otišla, ipak je mogla da ostane, ali eto. Pozvaću je kasnije da vidim u čemu je problem."
,,I ja ću je pozvati, obavezno. Znači vidjamo se sledeće nedelje na istom mestu?", upita Atina.
,,Ja sam za!", odgovori Laura.
,,I ja takođe. Taman ću da obavim sve što se obaviti mora.", reče nasmešena i rumena Tija.
,,Držimo ti palčeve da se lepo provedete, tj. ti da se lepo provedeš, za njega nas baš i briga. Ja ću da vidim šta moj Miloš radi." Laura ugriznu usnu.
,,Miloš? Opa Lau, prvi put čujem za njega.", izgovori Atina.
,,Mhm, sjajn tip. Smuvali smo se prošle nedelje u klubu i od tada se samo dopisujemo, mislim na hot dopisivanja naravno."
,,Au, Laura, pa daj pročitaj nam bar jednu, please. Zagolicaj nam maštu." Nasmeja se Tiija.
,,Ok, devojke. Hoćete moju ili njegovu?", upita Laura.
,,Njegovu, naravno. Tvojih imam i previše.", reče Tija.
,,Tako sam i mislila. Pročitaću vam, ali samo jednu, ok?" Obe odgovoriše potvrdno, a Laura započe čitanje Miloševe poruke:
,,Ako je bilo onoliko toplo u klubu ono veče, koliko li će tek biti kada se opet budemo videli? Svako veče mislim na tebe Laura, mislim da znaš KAKO mislim na tebe. ;) Jedva čekam da te vidim, tv*d* Miloš"
,,Tvd? Nije mi jasno?", upita Tija.
,,Jao Tija... Mislimo da svi znamo koje je puno ime tog prideva.", odgovori joj Atina.
,,Aaa, skapirala sam, hahaha. Au Lau, fino, fino. Kada se viđaš sa njim?"
,,Verovatno za vikend. Treba da mu odgovorim na jako primamljivu ponudu za nedelju, ali pustiću ga da se još malo prži." Laura se razmeškolji u pletenoj stolici.
,,A ti Atina, jel imaš neke planove za vikend?", namignu joj Tija.
,,Kod mene je sve moguće i nemoguće u isti mah. Treba da dobijem, pa mi muško prisustvo baš i ne odgovara. Videćemo."
,,Znači, sledećeg petka se viđamo?", upita Tija ustajući sa stolice.
,,Da, obavezno.", odgovoriše joj Atina i Laura.

Devojke ustadoše sa toplih i udobnih stolica, ostavivši pare i popriličan bakšiš za konobara, koji je ostavio broj telefona za crvenokosu, za Atinu, na papiriću koji je doneo zajedno sa računom. Svaka ode u svom pravcu, razmišljajući o vikendu i praveći planove.

NASTAVIĆE SE...

,,JA mogu, JA hoću, JA uspeću"

Нема коментара:

Постави коментар