Translate

уторак, 10. март 2015.

Za ženoljub(p)ce

     Eh, dragi moji prođe i taj famozni 8 mart, oko kog se svake godine vodi polemika i ljudi pokušavaju da se prave pametni, a zaista je to toliko nebitno. Žene su žene i treba da budu obasipane pažnjom uvek, sitnim poklonima ponekad a nikada ne treba da se dovodi u pitanje zašto postoji datum koji je svima poznat kao DAN ŽENA.
Joj, muškarci naši i naše feministkinje (koje se prve raduju karanfilu koji im neko ovlaš ututka u ručice), prekinite! Zaista je dosta dobijanja pažnje duge 5 minuta zbog ovog dana, ko je šta napisao, da li je mladi glumac ispao šovinista jer je podelio predivno toplu čestitku svim damama, devojka koja je odbrusila svom momku, tralalala...

Neka žena gradi karijeru i želi da bude samostalna, druga želi karijeru na plećima iliti udovima nekog drtavog starca punog keša, treća želi supruga koji će više zarađivati od nje i koja će biti domaćica, ona četvrta je gej i kod nje je sve lagano, bez žurbe i preteranog takmičenja, peta je nesrećna i ovako i onako, i tako u nedogled mogu se opisivati želje i nadanja jedne ŽENE, a istina je da smo sve jako nežne i u isti mah toliko jake, da nam ta snaga ide u nebesa i vraća se do nas. Eto, toliko smo posebne. I neka svaka vrisne u glas kada neka od nas bude povređena i neka se svim silama za tu sestru borimo. Jer mi smo majke, žene, sestre, ćerke, tetke i sve smo to od srca. Jedna za drugu, druga za treću, treća za četvrtu i lančano smo iste. Zato i zaslužujemo datum, ne jedan već svaki dan da se zove našim.
Žene, volim v(n)as.

            Žena

Hvala ti što pored tebe sam
žena,
i juče i danas i
biću ti sutra.

Što pored tebe mi
svanu
najslađa jutra pa
večno želim da se budim ja.

Što kraj tebe ne znam
za loše i stid
i što pored mojih očiju
moj si vid.

Hvala ti što nebom
zbog tebe
plove nebeske lađe
mojih snova.

I ne znam ni za mrvicu
bola,
jer mi bol nikada naneo
nisi ti.

Zbog tebe moju čežnju
skrivam,
od ostalih ljudi, od
zla i ćudi.

I nikome na pamet palo
nije,
da pored mene gnezdo svije,
jer tvoja sam sebi.

Verovatno se pitaš
jel ova pesma o
tebi,
naravno da jeste.

A kako i ne bi,
kada je to najmanje
što zaslužuješ,
dragi moj i samo tvoj

ti.

Za N

,,JA mogu, JA hoću, JA uspeću"






Нема коментара:

Постави коментар