Translate

петак, 13. март 2015.

Razgovori iz spavaće sobe part I

 Drage moje, sivilo je napolju i grad je nekako pust i tužan, ali vaša najbolja drugarica je raspoložena da vam u ovaj dan utka malo smeha i malo sunca zato čitajte dalje.

*Sve se mi trudimo da naš seksualni život ostavimo u našoj spavaćoj sobi, ali nam to nikada ne polazi za rukom, zar ne? Žene smo, volimo da pričamo o našim muškarcima i besanim noćima, zato će ovo biti pravi razgovori iz spavaće sobe. Upoznaćete četiri drugarice, Tiju, Lauru, Atinu i Nastasju. Svakodnevno ću vam pisati o njihovim dogodovštinama pravo iz njihovih spavaćih soba. Bez tabua, bez laži i bez blama. Stvari ćemo nazivati pravim imenom, a vama ostaje da uživate i da komentarišete, naravno. Ljubi vas vaša najbolja drugarica*


Razgovori iz spavaće sobe, part I

,,Da li je bitno da li sam bila samo sa jednim ili sa više njih?", uzdahnu Tija dok je pokušavala da zakopča dugme na košulji.
,,Mmm, da, bitno je.", odgovori joj Nastasja, dok se u isti tren javila i Laura:
,,Ma jok, ko šiša brojku i ko se danas na to osvrće! Ne slušaj Natu, ona nema blage veze sa životom i seksualnim apetitom jedne solo dvadesetogodišnjakinje, u današnje vreme. To što je ona sa jednim partnerom, ono kao čitav svoj život, to je njena stvar, ali ne, meni nije bitno s koliko njih je moj partner spavao. To je totalni kliše i ne moram da znam."
,,Hm, da li je kliše? Koliko znam, danas ima toliko bakterija i polno prenosivih bolesti, zar ne misliš na to, Lau?", napokon je odložila svoj Ifon 6 i priključila se žnskom razgovoru fatalna crvenokosa Atina.
,,Koliko ima? Joj, da nisam zakačila neku od njih? Imala sam nezaštićen odnos s ovim likom koji je poprilično, hm, lak. Da li za muškarca može da se kaže da je ,,lak", inače?" Tija je počela da zamuckuje.
,,Imala si nezaštićen odnos sa likom koga si tek upoznala?! Tija, stvarno..." Nastasja je šokirano zurila u drugaricu ne gledajući nigde drugde.
,,Da, jesam i? Samo sam se pridružila klubu takvih devojaka. Eto, i ja da imam avanturu."
,,Da imaš avanturu? Ti nisi normalna, majke mi." Nastasja se odmaknu od stola i zakuca se u pletenu stolicu.

Knez Mihailova je vrvila od ljudi. Lep, sunčani dan a petak je popodne.

,,Pa šta! Eto, desilo se i bilo je poprilično...vatreno." Tija je napravila sexy izraz lica, svima dajući do znanja da ima još pikanterija koje nije stigla da ispriča, jer je odmah okačena na stub srama.
,,Desilo se još nešto, osim seksa sa likom kog si to isto veče upoznala i to bez kondoma? Au Ti, gde sam ja bila to veče?", upita napokon Atina.
,,Mislim da si to veče bila bolesna, ali nebitno je sad to. Da, ima još nešto."
,,Pa, progovori više i prekini da grickaš tu suvu usnu za ime Boga!", dreknu Laura.
,,Pa, znate da nikada nisam probala 69..."
,,Fuuuj Tija! Fuj, fuj, fuj!" Mirni razgovor se pretvorio u Nastasjino dranje i negodovanje.
,,Nato, šta ti je?", upita je Tija.
,,Daj, radila si sa njim pozu 69? Ti nisi normalna. "
,,Nisam dušo, ne moraš da se brineš, nisam još uvek ali radiću je. Verovatno večeras, i htela sam da vas pitam za vaša iskustva, šta mogu da preduzmem da bi to bilo onako idealno?"
,,Vau, tebi se on baš dopada?", upita je Atina.
,,Ne dopada mi se on, ludice, već ,,on". Poprilično ima predivno pakovanje tamo dole."

Zakikotaše se.
,,On" je jedna od stvari koja ženama izmami osmeh na lice. Naravno, straight ženama.

,,Čekaj, ne razumem. Prvo si zabrinuta da nisi dobila neku polno prenosivu bolest od njega, a sada odjednom želiš da radiš sa njim 69?"Atina je u blagom šoku.
,,Joj, znam sva sam u nedoumici, ali mogu da odradim to sa kondomom, šta mislite o tome? Dok ne odem do ginekologa da se proverim i to."
,,Ne, ne možeš to da odradiš sa kondomom! Mora da bude live verzija, bez ikakvih prepreka. Ccc, ti stvarno ništa ne znaš.", ubaci se razumna Laura.
,,Stvarno? Pih, onda ću morati da otkažem viđanje za neki sledeći dan. Sada sam se smorila."
,,Ako, tako i treba. Prvo provera pa sve ostalo, ne moraš ,,trčati pred rudu". Ne treba da žurite ni sa čim."
,,Lako je tebi da kažeš gospođice ,,imam redovan seks". Mi koje nemamo stalnog partnera crpimo poslednje atome napaljenosti i pokušavamo da ih iskoristimo do maksimuma kada naletimo na dobrog frajera." Sukob interesa, Laura vs Nastasja, neredovan seks vs redovan seks.
,,To ti misliš gospođice ,,radim to sa prvim koji naiđe". I mi koji imamo stalnog partnera ne spavamo svaki čas."
,,Ne spavamo, daj nismo u osnovnoj školi. Ne krešemo se, ne seksamo se, a čak i ne vodimo ljubav dolazi u obzir ali spavamo. Hahaha, stvarno Nato, moraš da odrasteš.", ubaci se Atina.
,,Znate šta, ja idem. Ne mogu više da slušam te gluposti, moram da idem da bih stigla na današnji obavezni seks. Da, seeeks! Eto, rekla sam i? Evo vam pare za moj nes i čujemo se."

Nastasja baci novčanicu od 200 dinara na sto i nestade iza sledećeg separea dok su je ostale tri zbunjeno otpratile pogledima, ne govoreći ništa.
Prva je progovorila Laura:

,,Au, ko je njoj ,,stao na žulj"? Šta ovo bi, devojke?"
,,Ne znam, ali moguće je da ona i Steva imaju problema, samo ona kao i uvek ćuti.", konstatovala je Atina.
,,Ne znam, ali krivo mi je što se naljutila zbog naših priča i zbog mene i moje glupe avanture.", reče Tija plačnim glasom.
,,Ej, srce ti nisi uopšte kriva za njeno ponašanje. Nastasja je velika devojka i bilo bi suludo da joj je tvoja avantura zasmetala. Uostalom, sada kada je otišla možemo da nastavimo s pričom." Laura radosno protrlja rukama.
,,Da, bio bi red da Tiju posavetujemo o čuvenoj pozi 69." Atina namignu Lauri.
,,Au žene, žene, kako ste vi iskusne. Šta bih ja bez vas?"
,,Ništa, morala bi da surfuješ po netu i da saznaš mali milion nepotrebnih stvari i da naučiš hiljadu i jedan profesionalni naziv za muške i ženske genitalije.", reče Atina.
,,Genitalije? To je, mmmm, ne mogu da se setim..." Tija se počeša po čelu, razmišljajući.
,,Au Ti, u svakom slučaju je dobro što imaš nas. Pa da počnemo, koja će prva Atina?"



NASTAVIĆE SE...

,,JA mogu, JA hoću, JA uspeću"

2 коментара: